Прізвище, ім’я та по батькові: Дубина Олександр Дмитрович
Які навчальні заклади закінчив, у якому році, спеціальність
за дипломом: Харківський технікум медичного обладнання (1992р., виробництво і
експлуатація радіоелектронної медичної апаратури); ВДУ ім.. Лесі Українки (1997р.,
вчитель української мови та літератури)
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail):
КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради»,
0332240017; winner 12007@ukr.net
Стаж роботи загальний: 16 років
у тому
числі педагогічний: 16 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Державні нагороди, відзнаки (рік нагородження):
1) Грамота
управління освіти Луцької міської ради, 2000;
2) Грамота
управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, 2002
3) Подяка
Луцької міської ради, 2003;
4) Почесна
грамота Волинської обласної ради, 2003;
5) Грамота
управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, 2003;
6) Почесна
грамота МОН України, 2003;
7) Грамота
управління освіти Луцького міськвиконкому, 2003;
8) Подяка
Луцької міської ради,2004;
9) Подяка
луцького міського голови, 2011;
10) Грамота
управління освіти Луцької міської ради, 2011;
11) Почесна
грамота луцького міського голови, 2012;
12) Грамота
управління освіти Луцької міської ради, 2012;
13) Почесна
грамота управління освіти і науки ВОДА і обласної організації профспілки
працівників освіти і науки, 2012;
14) Грамота
управління освіти і науки ВОДА, 2012;
15) Грамота
управління освіти Луцької міської ради, 2012;
16) Подяка
управління освіти Луцької міської ради, Луцької міської організації профспілки
працівників освіти і науки, 2012
17) Грамота
управління освіти Луцької міської ради, 2012.
18) Грамота
Волинської обласної державної адміністрації, 2013.
Проблема (тема), над якою працюю: «Сучасні підходи до
організації діяльності закладу освіти»
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
науково-практичні конференції, педагогічні читання, тренінги,
психолого-педагогічні консиліуми, симпозіуми, методичні сесії, наставництво,
ділові ігри тощо.
Педагогічне кредо: «Учень – не посудина, яку потрібно
заповнити, учень – факел, який треба запалити» (середньовічна мудрість)
Власний особистісний і педагогічний портрет
Власне, мій особистісний і педагогічний портрети мало чим
відрізняються. Я – це не дволикий Янус. Обов’язок кожного батька – до кінця
своїх днів бути вчителем для своїх дітей, обов’язок кожного педагога до кінця
професійної кар’єри залишатися людиною.
Намагаюся кожен день прожити так, щоб не було соромно за
попередній. Звичайно, бувають помилки, але не помиляється тільки той, хто
нічого не робить.
Намагаюся не ділити дім і роботу, бо часом навіть забуваєш
де перше чи друге…
Намагаюся в рутині паперів і обов’язків не забувати про
творчість.
Намагаюся постійно вчитись. У колег. У друзів. У дітей. У
книг.
Semper tiro…
|